onsdag 23 november 2011

Good feeling

 
Dessa fina trähjärtan såg jag på granit
Idag började min dag med en helkroppsmassage på min grannes jobb! Inte helt fel en vanlig onsdag! Det va så otroligt skönt! Sen lite smått halvmosig åkte jag till Stinsen o mötte upp fina Hjärtemamman! Hon är så himla go och hennes son M va också med oss, söt som socker! Vi strosade i affärerna och jag hittade värsta fina nyårsblåsan till lillfia, kunde inte motstå ju..! gulp, har köpstop för länge sen..!
Sen var det dags att åka hemåt o gå på jobbintervju, som gick ruskigt bra! Skön känsla det där, när allt bara flyter! men jag ska inte ropa hej ännu..men iaf..hihi! Efter det var det raka vägen till lillfias vernissage på dagis, så kul! Full rulle mao..Men mer om det senare.
 Jag bjuder på ett foto på nya skinnjackan (från London) Love it
Nu måste jag ta lite thé o knäckemacka..hungrig!
Må gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar