tisdag 8 november 2011

Hårfix & Crazy love

Dagens shopping
Idag råkade jag gå in på kicks här i byn och handlade massa bra till håret & naglarna. Det blev en OPI top coat nagellack, the best! Sen Volume powder, schampo & conditioner från SachaJuan, Heat Protection Volume Spray från Urban by Björn Axén. Bra produkter som ger näring & volym åt håret, så nu är jag förberedd för vintern.. hepp, bara en sån sak!
Näh nu måste jag tipsa er om Crazy Stupid Love, en så himla söt & rolig film! Med denna goding..
Ryan Gosling är ju även med i Blue Valentine..  
Kolla in här, speciellt dom sista sekunderna..he he
 Ha en fin tisdagskväll nu vänner

2 kommentarer:

  1. Läskigt så lika smak vi har gumsan"! Han är min andra stora kärleksidol, efter No limits stjärnan! Sett The nootebook? Det va där jag föll för honom.. :-D Hihi. Å håller med, filmen va helt underbar, såg den för ett par veckor sen. Mysig!

    SvaraRadera
  2. Men eller hur!! The notebook..omg va bra han va!! Så läcker!! kram

    SvaraRadera