onsdag 16 november 2011

Mitt i veckan jox

Idag har jag varit på en intervjuv på kanske ett nytt arbete/uppdrag, spännande! Berättar när jag vet mer..
Sen har vi i föräldrarrådet ordnat en vinterloppis på dagis, så jag har stått där o hjälpt till. Men tyvärr blev det inte så stor uppslutning, så vi får nog ta det i samband med drop in fika nästa gång. Alltid lär man sig nått!
Idag har jag även invigt min nya fina plånbok från London! Det fanns ju så många fina plånböcker så hade jag haft råd hade jag köpt två..
Så många fina!
Vilken valde jag tror du?
Japp den i mitten, från Mischa Barton, fick följa med till Sverige, så snygg! 
Ni vet hon från OC, hon har även designat så himla fina väskor! kolla mer här.
Den rockiga plånboken gör sig perfekt med min rockiga svarta skinnjacka..hihi! Sen shoppade jag lite annat som ni ser på bilden.. Dom svarta Esprit vantarna utan fingrar, så jag kan Iphone´a i vinter..hihi!   i.d Bare Minerals High Shine Trio ögonskuggor och Parfym från Marc Jacobs som luktar så gott! Nu är jag lite trött i ögat och längtar sååå till kvällens Grey´s & true bloood! 
Kram på er vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar