onsdag 30 november 2011

Många to do

 Min underbart goda lunch idag, gick loss på deli disken av ren hunger..hihi! 
 Mortadella, parma & god kittost, en riktig lyxlunch! (o nej jag åt inte upp allt..) Men åh så gott!
Min dag har varit full av möten, funderingar och telefonsamtal..phu va mycket man måste ta ställning till som vuxen! Kan jag inte få vara liten igen o bara strunta i att ta viktiga beslut? nähä..grow up! helt enkelt. Ja ja..to be continued..
 Ikväll har barnen badat i massor av skum och ritade på farmors kakel med tvålpennor, hur kul som helst tydligen!
 
Detta mina vänner, är min sons första hemläxa..hihi! 
Eller läxa o läxa..det kan man väll knappt kalla det..Men J är noga med att poängtera det, godingen! Han skulle leta efter ord med V i och klippa ut bokstäver ur tidningar o klistra upp på ett blad. Otroligt fint ord han valde att skriva!  
That´s my boy!  säger den otroligt stolta mamman
 Kvällens stora to do..sätta upp alla små paket till kalendern..phu!
Men va barnen kommer bli glada imorgon bitti! Såå mysigt!
Jag har ett tidigt möte imorgon, så jag måste få min skönhetssömn nu..
Buona Notte amici

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar