lördag 12 mars 2011

Vilken sol

Gårdagskvällen hos goa grannarna va jättetrevlig! Vi åt en helt underbart god kycklinggryta som hon gjort och till efterrätt min Chocolate chip cake! Den va verkligen som en stor kaka :-) Det blev vin och annat gott så idag är mannen lite seg..haha! Men det va riktigt trevligt, barnen lekte jättebra och vi fick mycket tid att sitta och prata, precis som det ska vara. Barnen höll sig vakna till sent och som tur va så sov dom länge idag. 
Nu är jag och barnen hos mina föräldrar och njuter av det underbart soliga vädret! Vi har tagit fler vändor på snöskotern, så himla roligt! Nu leker barnen i snöhögarna
 och jag ska sätta mig på trappan och njuta av solen! Har jag riktigt tur kanske jag får lite nya fräknar :-)
Ikväll blir det mello final med syster och familj, härligt!
Hoppas ni njuter i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar