torsdag 24 mars 2011

I love Burt

Idag kom mitt efterlängtade paket på posten!
Jag har beställt lotion, lip balm och lip shimmer från Burt´s Bees. Förpackningarna håller högsta standard ur miljösynpunkt och är också gjorda av återvunnet material, samt att förpackningarna sedan är fortsatt återvinningsbara för att ha så låg miljöpåverkan som möjligt. Dessutom är inga av ingredienserna eller produkter testade på djur.
Visst låter det bra!? Det tycker jag iaf.

I gårkväll köpte jag med mig thaimat och åkte över till min gamla granne för lite tjejmys! Hon har nyligen separerat och tyvärr lämnat vårat mysiga grannområde. Sen kom flera av dom desperata grannfruarna, som vi skämtsamt kallar oss, dit och vi pratade om allt och alla. Riktigt härligt med massa tjejprat!
Imorgon är det fredag och helgen inleds med att goda vänner kommer över på middag, härligt!
Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar