onsdag 2 mars 2011

Tuff tisha

Idag har solen varit framme, så underbart!
Jag har varit hos kirurgen och fick svaret som jag nog redan gissat mig till...att diskbråcket behöver opereras. Så det är blandade känslor..Men jag hoppas bara att allt går bra, för jag vill bara slippa all smärta.
Nu till lite fina barnkläder..
Ett tips, dom har ta tre betala för två på Lindex barnavdelning just nu. Så jag kom hem med dessa tre, kofta till lillfia, jeans och en häftig tisha till grabben. Han är så fin i rött! Och med det trycket på, så blir han nog överlycklig! Ikväll lagade mannen pannbiffar i ugn, med kantarell sås/stuvning över. Så otroligt gott! Det va en underbar avslutning på en jobbig dag. Ibland kan så lite göra så mycket.
Kram & Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Så det blev operation tillslut. Det kommer gå bra Maria, förstå när du kan vakna en dag utan smärta!! Jag har ju berättat om Therese som varit med om precis samma sak och hon är ju helt återställd nu..

    Snygga kläder!! Jag älskar oxå rött på mina grabbar, Kalle har både röd skidjacka och regnjacka. Man får passa på så länge de inte säger ifrån..:-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, det kommer säkert bli bra, men man är ju alltid orolig inför en op. Men samtidigt kan jag ju inte gå såhär längre, blir ju smått galen.. :-)
    Ja, en dag utan smärta låter helt underbart!

    Eller hur! toppen så länge man kan handla det man själv gillar till dom :-)
    Kram

    SvaraRadera