torsdag 17 mars 2011

Pjucks

Våren är på väg och jag vill ha dessa coolingar från Ash, så otroligt läckra gympadojor! Vill inte gå i converse som alla andra.. Annars kan jag gärna ta dessa, dom är också läckra ju!
Idag har det mest varit vila av ryggen och små fix här hemma. Men imorgon ska jag åka in till huvudstaden och strosa omkring, får se om det blir nå shopping då. Känner jag mig rätt, så är den risken stor.. Jag längtar så till imorgon, det ska bli underbart att ha en eftermiddag/kväll tillsammans med min man. Det är viktigt och man måste ta sig tid att vara man & fru, försöka få banvakt och ro om varandra!
Sköt om er raringar!

2 kommentarer:

  1. Ahh Maria, dessa har jag oxå spanat in, de gröna är sjukt snygga :-) Ska vi inte slå till? :-)

    SvaraRadera
  2. Såå snygga!! Men dom fanns inte i min storlek..*skit*
    Har du sett dom i nån affär i v-ås? :-)

    SvaraRadera