tisdag 15 mars 2011

Rödmålade naglar

 
Blommorna fick mannen i helgen, så fina!
Igår va jag på min kompis Annas jobb och fick mig en gratis fotvård av hennes elever. Det va helt underbart skönt och efteråt gick jag därifrån med mjuka, lena och rödmålade fossingar! Nu önskar man bara att det va sommar så man kunde visa sina fina fötter! Efteråt blev det härlig serranoskinka sallad till lunch, ihop med massa tjejsnack såklart!
Igårkväll  såg vi på Black Swan
 
 Med den helt magiska Natalie Portman. Den handlar kort om en ballerinas perfektionism, hennes eskalerande synder, sammanbrott och massa annat spännande. Den blir lite som "fight club" fast i trikåer. Så jag tycker ni ska se den!
  Idag skiner solen igen, underbart! Ska försöka sitta ute lite i solen, men ryggen har smärtat lite väl mycket, så vi får se hur det blir. Jag ska gå lite tidigare till förskolan och hjälpa till med målning på stora sidan, vad gör man inte för sina små liv?! Klart man ställer upp, dom gör en enormt bra jobb med våra små godingar.
Ha en skön dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar