onsdag 16 mars 2011

Mitt i veckan

Det underbara soliga vädret bara fortsätter, härligt!
Idag har jag varit och besökt min fina farmor & farfar. Det blev även en lång pratstund med min farbror, som också va där. Han ska genomgå en operation snart, så det kändes riktigt bra att prata med honom. 
Sen blev det en liten sväng i barnaffärer, letade efter en bra present till söta Stella som har kalas i helgen! Det blev massa roligt, sonen blev så avis när jag visade honom.. Men så älskar han ju att pyssla.. :-)
Jag börjar längta till helgen, för på fredag blir det utekväll med min man! Vi ska gå på restaurang sen på showen Riktiga män, med Tommy Körberg, Johan Rheborg, Johan Ulveson och Erik Johansson. Det är ju bra skådisar, så det ska verkligen bli roligt att se dom ihop! Barnen ska leka och busa med farmor & farfar.
Åh, snart är det dags för nya avsnitt av Grey's Anatomy, underbar serie!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar