tisdag 1 mars 2011

Legodonka

Idag har jag varit hos tandläkaren och allt såg fint ut som vanligt, skönt! Det lät kaxigt, men jag har bra tänder, har bara lagat ett hål i mitt liv..tur eller bra gener kanske? Jag är glad över det iaf.
Lillfia har varit hemma med mig idag, det va ju öroninflammation som jag misstänkte..typiskt! Men imorgon kan hon gå igen. För det har varit full fart här hemma. När mannen kom hem byggde han lite lego med barnen. Det slutade med en Mcdonkan, drive thru..Tror minsann dom va lite hungriga när dom byggde..? haha!
Igår blev det god grekisk mat på restaurang, mysigt med lite vardagslyx! Och va gott det är med tsatsiki! Fick lite flashbacks från förra årets semester på Kreta, underbart!
Imorgon blir det en tur till Uppsala, dags att träffa kirurgerna och diskutera min rygg på allvar. Skönt att det äntligen gått vidare och att experter får bedöma vad som ska göras. Jag vill bara ha "mitt vanliga liv" tillbaka. 
 Till sist måste jag bara tipsa er om Josefin som börjat blogga (ni vet Mickan i solsidan :-) Hon har en riktigt härlig blogg!
Ha en härlig tisdagskväll vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar