söndag 6 mars 2011

Underbara sol

Vilket underbart vår väder vi har haft idag!
Men vi började ändå söndagen med att sova, eftersom jag och mannen kollade på film till sent på kvällen..Innan filmen hade vi varit hos goda vänner och haft en mysig schlagerkväll! Lillfia höll sig vaken till halv elva, det va imponerande :-)
 Idag har jag varit på simskolan med sonen och lillfia fick följa med, då mannen jobbade. Men hon va jätteduktig och höll sig på land.. Hon strosa runt, helnöjd med sitt russinpaket, vilket va väldigt bra med tanke på att hon va i simhallen men inte fick bada. 
På eftermiddagen har vi varit ute i det underbara vädret, varit med grannkompisarna i lekparken! Det va så skönt! Nu längtar man efter våren!
Speciellt eftersom jag ändå inte kan åka skidor..!
Vinter bilderna har jag tagit i trakterna vid mina föräldrars hus.
 Förresten såg ni kvällens solsidan? vilken härlig karaktär den där Anna är!
-Prata ut om det här lite grann tycker jag, så ska det här fattiga fettot gå ut och ta en liten rök. Så gör vi. Det blir trevligt.
Så klockrent sagt. Härligt att få skratta så!
K R A M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar