lördag 19 mars 2011

En present till mig själv

Dagarna flyger iväg när man har fullt upp! 
Igår hade jag och mannen en helt underbar kväll på stan. Vi åt varsin ljuvlig Linguine alle vongoleLo Scudetto och passade även på att njuta av varsin efterrätt, åh va gott det va! Det va så himla mysigt!  Showen Riktiga män va helt hysteriskt rolig och vilka bra skådespelare! Så himla bra, jag rekommenderar er att se den!
Idag har vi varit till våra härliga vänner på Värmdö på fem års kalas! Det bjöds på jättegott fika och som ni ser var lillfia väldigt sugen på den fina Hello kitty tårtan.
 Imorgon blir det vår tur att ha kalas, då vi ska fira min man som fyller halvjämt. Det blir nog full fart från morgon till kväll då med, så nu ska jag försöka njuta av vad som är kvar av denna dag..
 
Det vackra armbandet från Edblad köpte jag till mig själv!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar