lördag 22 december 2012

Vilken snöig härlig vinterdag

Vilken härlig dag vi har haft, jag o barnen! (mannen har massor på jobbet nu innan jul) Vi började med att åka till skidspåret..! Där fick lillfia prova (sin lite tidiga) julklapp, nämligen riktiga längdskidor..! Hon va så stolt o så duktig! Visst ramlades det en hel del..men vi får träna vidare. Sonen drog iväg helt själv, så himla duktig! Men det va så härligt att komma ut i skogen o åka!
När vi kom hem åkte grannarna snowracer bakom fyrhjulingen..så barnen ville såklart åka med..! Oj, va det gick undan..o helt överlyckliga barn..! Så kul att se! Tack fina grannar Lisa & Stoffe! Sen fick jag tillslut in barnen på lite sen lunch..Efter det började jag med stora julbaket..Havre tekakorna, som måste finnas på julbordet..!
Gotteligott..!
Det tog sin lilla tid..men tillslut va jag klar o nu är jag heeeeelt slut i hela kroppen..! Det tog på krafterna, vilken dag vi haft! Nu blir det mys i soffan med film..fire with fire, verkar bra!
Hoppas ni haft en fin dan före dan, före dopparedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar