söndag 2 december 2012

Första advent & saknad farfar

Vilken otroligt fin vinterdag vi har haft..!
Men oj va kallt..-14 var det på landet hos mina föräldrar, där vi sovit inatt..! För igår va vi på lördagsmys hos min syster med familj..!
De bjöd på tacogratäng & cheesecake..oj va gott det va! Sen mös vi framför deras nyinstallerade täljstenskamin..Så varmt o skönt..! Barnen lekte o vi hade en jättetrevlig kväll..!
Idag har vi myst hemma hos mina föräldrar innan det va dags att åka på julbord på Orresta golf. Min farfar skulle ha fyllt 91 år idag..Du är så saknad älskade farfar..! Min farmor tyckte att vi, hela släkten, skulle vara tillsammans idag och tänka på farfar. Det va ett jättefint julbord med en massa smarriga efterrätter..! En riktigt mysig dag!
Lillfia blev så lycklig när hon såg de stora chokladtomtarna..!
Efter all mat och flera timmars prat, avslutade vi första advent med att tända lyktor på farfars grav. Det kändes så fint att få vara vid farfar grav, på hans födelsedag..Många tankar for runt..vi saknar honom sååå mycket.
Grattis älskade farfar
Nu blir det en lugn kväll, med ännu fler tända ljus..Imorgon ska jag på tredagars utbildning i Offentlig Upphandling..Så jag behöver verkligen sova i natt..
Må så gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar