onsdag 19 december 2012

Dear Santa

Vilken bra önskelista!
Hur mår ni vänner? Jag är iaf helt galet slut..visst det hör till julen o stressen osv..Men jag har liksom inte mycket att stressa över..eftersom alla julklappar är köpta, granen är pyntad o vi åker bort till mina föräldrar på julafton. Så varför är jag tokrött hela dagarna..? Jag köpte till o med Berocca brus idag, så jag hoppas att det ska hjälpa mig..Men snart är det ju julledigt..Bara två jobbdagar kvar..! jorasåatt..snart julafton alltså och jag tänkte bara visa er lite av mina önskeklappar..Man vet ju inte, kanske tomten läser bloggar..haha!
Skulle gärna vilja ha en gerbera gratängform, fondantformar, diskborste set från Cult och smycken...hjärtan som alltid får mig att må bra! Detta fina halsband finns på min favvobutik i byn..! Nu är det snart sandhamns serien..sååå himla bra!
Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar