lördag 15 december 2012

Blingade naglar & blingad julgran

Min arbetskompis Eva valde gröna & mina blev blingade mörkröda..!
Idag var jag o gjorde shellac naglar, jag har nog blivit lite beroende..! För det är så skönt när lacket sitter kvar o är så fint i flera veckor..! Färgen denna gång blev Vampire red (passade ju mig..!) en mörkare röd färg, blodig liksom..såå fin! Sen blingade jag upp den med lite silverglitter..! Passande till jul & nyår..!
Sen har vi myst här hemma, eftersom det kom en massa snö..Så ville vi inte ge oss ut på vägarna..Så vi tog in granen o blingade den..! På med hög julmusik & upp me kulorna..! Barnen va så duktiga..! Jag ville ju såklart ha bara massa vitt & silver, som jag gillar..Men så smög barnen in lite röda hjärtan också o jag får väll bara gilla läget...
Färdigblingat..!
Barnen ville ha biokväll här hemma, så vi hyrde filmen Piraterna & åt massa gott..!! Den va en rolig film. Nu blir det film för mig & mannen..
Ha en fin lördagskväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar