torsdag 27 december 2012

Liten julafton hemma hos oss

Igår var det annandag jul o då åkte vi längdskidor hela familjen, jättemysigt! Det gick bättre för lillfia, hon tog sig runt hela spåret! Jag åkte med sonen o han drog nästan ifrån mig..Han har blivit riktigt bra! Sen på eftermiddagen hade vi bjudit hem min mans släkt till oss. Vi hade delat upp maten, så det blev lite knytisaktigt, jättesmidigt. Svärmor hade gjort morotslåda, det va jättegott..! Vi hade gjort julskinka, havrekakor, korvar osv..Det blev massa god mat o härligt att träffa allihopa! Mannens kusin bor o jobbar i Hong Kong, men nu va han hemma, så det va så roligt att träffa honom igen! (det blir ju inte så ofta..)
Massa god mat..!
Sen blev det julklappsöppning o lek med leksakerna..! Barnen va himla glada..! Sen började grabbarna spela poker, texas hold em eller va det heter?..hihi! Det blev en jätte mysig kväll!
Mera klappar...!
Idag har vi varit i barkarby o kollat lite på rean, jag hittade faktiskt en jättesöt tunika på Odd Molly, jättekul! Det är denna med färg lite powder, men med en annan färg på mönstret.
Jättesöt tycker jag..!
Nu blir det lite mys med lillfia då sonen har en kompis över o leker!
Hoppas ni har sköna lediga mellandagar

1 kommentar: