söndag 2 oktober 2011

Skön söndag

Den här söndagen kunde inte ha börjat bättre! 
Jag och min granne åkte in till kungsholmen och fick gratis ansiktsbehandlingar av vår andra trevliga granne.. Invecklat ja visst, men helt suveränt! Hon hade nämligen två tider över för behandling av hennes spa personal (hon jobbar som hudterapeut). Så jag fick 90 minuters ansiktsbehandling och manikyr samtidigt, helt ljuvligt! Det va peeling, ångbehandling, mud mask,massage..you name it..det va sååå skönt! 
Så skulle man ha det varje helg! 
När vi kom hem blev det fika i lekparken och simning på eftermiddagen.
Nu har jag slängt ihop en kladdkaka med vit toblerone i, som jag ska ta med mig till jobbet. Vi har det lite tungt på jobbet så en härlig fikastund gör dagen lite lättare, tänkte jag.
Hoppas ni har en mysig söndagskväll

2 kommentarer:

  1. Tack för en jätte roligt och mysig söndag!! Du ett paket glädje:)

    SvaraRadera