söndag 9 oktober 2011

Höstmarknad i solen

Vi har fått massor gjort idag, fast jag måste erkänna att jag va seg när klockan ringde alldeles för tidigt för en söndag..Men det va okej eftersom jag bara skulle lämna in lite grejer till ett barnloppis. Senare på em. hämtade jag ut 1500kr för besväret, så det va verkligen värt det. Jag gillar att återvinna kläder, leksaker osv.
Bra miljötänk helt enkelt!
 
 Kom då mamma, vi ska ju handla!
På eftermiddagen fick J åka tillsammans med sin granne/bästis Leon, till ett barnkalas. Medan vi andra hann gå en sväng på Säbyholms höstmarknad. Det va en sån fin höstdag idag, men det märks att det blivit betydligt kallare ute..!
 När man inte orkar gå längre är det mysigt att sitta på pappas axlar..
Solig fin allé
 
Det blev lite fina höstväxter som fick följa med hem
Nu är jag så trött..känns som det är läge för tända ljus & en härlig film!
Sköt om er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar