söndag 30 oktober 2011

Carola & tapas

På lördagen mötte jag familjen och vi gjorde lite ärenden i kungens kurva. Vi tittade på nytt kök, riktigt spännande, så nu är det projektet igång..! Sen kom vi hem och jag svirade om för nästa tjejkväll! Fullt ös den här helgen!
Jag och grannen Lisa åt underbar tapas på Barcelona Bar
 Oliver, serranoskinka, kycklingfyllda tortillas, ugnsbakad potatis, ostar, tiger räkor på spett..Så otroligt gott! Jag kommer garanterat att gå tillbaka hit och äta, så fort man är inne i stan igen!
 
 Lisa & jag på väg mot Tyrol
För när vi fyllt våra magar med massa gott från Spanien, var det dags för en show! Vi fick himla bra platser på Carola – Elvis, Barbra & Jag. Det va en riktigt bra show!
Otroligt duktiga Carola
Vi åkte hemåt vid midnatt och sen blev det även lite mer prat & vin hemma hos Lisa.
Så idag är jag smått trött..efter en helg fylld med massa roligt såklart! 
Vi har varit på Halloween fest idag, men bilder från det blir det imorgon.. För ikväll blir det mys med min man, film & thé för halsen..
Hoppas ni har haft en fin dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar