måndag 10 oktober 2011

Höstplantering

Lite så känns det faktiskt...för helgen gick alldeles för fort!
Idag fick jag tid att plantera mina fina höstväxter som nu står utanför vår dörr. Känns ju lite härligare att komma hem till lite grönt & fint!

Lite höst vid vår dörr
Måste ju berätta att jag faktiskt har vunnit en tävling på bloggfamiljen. Så himla roligt! Jag vann 2 biljetter, inklusive middag till showen Oslagbart! Läs om min vinst här, om du vill. Ni som hänger med på min blogg, vet ju att jag redan sett showen :-) Men det gör mig inget, för den va ju toppenbra o så har dom ju olika hemliga gästartister! Men det härliga är också att min man nu får en chans att se hur bra Andreas Johnsson (o dom andra) är!
Nu ska jag leta hotel i London, kanske nån av er som har tips på nått bra boende?
Ha en fin måndagskväll darlings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar