lördag 15 oktober 2011

Bilder från Underbarabarn mässan

 Roliga färgglada ballongdjur!
 Min granne Jensine kollar in häftiga kläders hos Rockefella
 
 På Nova Star var det fullt med folk och där shoppades det en hel del hem till mina barn...! Så enormt sköna kläder!
 Amanda Egilsson (den blonda donnan) har många vackra namnsmycken. Två örhängen fick följa med mig hem till mig därifrån!

Hanna Graafs och hennes make säljer barnvagnar som heter Joolz
 
Fina Hanna som har en jättehärlig blogg, läs mer här.
 En kanelbulle matta någon? Sååå fin ju!
Denna fina alfabetstavla kommer snart upp i lillfias rum!
 Även denna  prinscess klädstång ska monteras ihop i hennes rum!
Jensines fina son Liam på hal is
Vi hade en jättemysig dag på mässan, den är så himla härlig och jag tokshoppade såklart..! Mer om det senare. Nu ska vi gå över till grannarna och ha lite lördagsmys! 
Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar