tisdag 25 oktober 2011

Klia dig på ryggen?

Me like
Idag har jag haft ont i nacken, vet inte vad det är, men det va ruskigt skönt att stretcha nacken på slutet på corepasset idag iaf.. Efter jobbet fixade jag härliga höstnaglar! Jag provade på T&T Nail Art AB, som gör naglar till bra priser o jag är jättenöjd! 
Sen råkade jag se det här härliga linnet på Gina tricot, det syns ju inte så bra på bilden, men det svarta är paljetter, så party ju! Jag skulle sååå gärna vilja ha den..men jag höll mig.. Bra gjort va? shopaholic som jag är..Men det är ju snart jul *blink blink*....
Men jag bjuder på en bild iaf 
Det har hänt massor annat idag, men huvudet är lite för fullt just nu, så det tar vi framöver i veckan.. Men härligt att det är DH ikväll!
Ha en fin tisdagskväll snärtor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar