onsdag 19 oktober 2011

Nya lökar till våren?

Efter jobbet hann jag med en sväng in till Plantagen.
Tänk om man kunde ha denna stora vackra höstkruka vid sin egen dörr?
Sååå fint
 Mycket lökar att välja emellan
En hel kasse fina lökar blev det, hoppas det blir fint i rabatten i vår!
I blomsterhandeln finns det idag cirka 150-200 olika sorters blomsterlök, helt galet mycket att välja på..Så det va lite svårt men det blev lökar i färgerna vitt, lila och blått. Sen hade jag bokat in en helt underbar massage, för mina axlar har gjort så ont dom senaste dagarna. Så det fanns verkligen mycket att ta tag i för massören och jag gick därifrån som en ny människa! Man måste unna sig sånt mys ibland  Efter en snabb vända in i byns härliga inredningsaffär, blev det ett fint hjärta på bordet.
Eftersom jag är tokig i hjärtan
Imorgon ska jag och mannen på min vinst, showen Oslagbart! Det ska bli jätteskönt att ha en kväll bara vi två! Nu ska jag spela spel kort med min son, star wars kortleken används flitigt.
Sköt om er & ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar