måndag 24 oktober 2011

Bakdag med liten sjukling

 Lillfia och jag är hemma idag för hon har lite ont i halsen (hade även lite feber i helgen). Men då passade vi på att baka tillsammans! Det blev vårt "vanliga" mumsiga långpannebröd och en cheesecake, med bär ovanpå. Men den ska jag bjuda på ikväll, så hallonen åker på innan serveringen. Recept på den hittade jag här. 
 
Hoppas den är god!
Ikväll har jag Enjo visning hemma hos oss, det är otroligt bra miljövänliga städprodukter! När man väl provat dom, vill man inte ha flera kemikalier i sitt hem, för allt löser sig med olivtvålen! Vill du veta mer? Läs här. Dom kan jag varmt rekommendera då jag använt produkterna i över ett halvår.. Nu ska jag fixa lite lunch till oss, tror det finns kycklingklubbor kvar från igår, mums!
Må så gott vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar