lördag 22 oktober 2011

Bus & gos

Fin tavla som jag såg i city häromdagen
Lördag, underbart! Vaknade för tidigt av lillfia som va ledsen, mardröm förmodligen..lillpluttan! Sen hade jag svårt att somna om..Så jag kommer nog vara lite trött idag. Eftersom jag sover ca 5-6 tim/natt i veckorna, så behöver jag verkligen sova ut på helgerna..Men ibland blir det ju inte så. Idag började dessutom sonens fotbollsträning (inomhus) o den börjar kl.8 på lördagsmornar..! Omg, va jobbigt det kommer att bli..jaja, vad gör man inte för sina barn! Nåja, idag ska vi mysa tillsammans, fixa klart på sonens rum, plantera lökarna osv. en hel del fixa hemma. Härligt! Sen ska sonen iväg på kalas också, kul!
Nu tänkte jag tipsa er om en bra brun utan sol spray, Garnier intense Natural bronzer.
Den ger färg inom 3 timmar, precis som det står på förpackningen. Den första BUS produkten som tom doftar helt okej...För dom brukar stinka..hihi! Kostade 129 kr på H&M, klart prisvärd.
Ha en fin lördag, trots att solen inte kommit fram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar