tisdag 11 oktober 2011

Ett halv år

 Åh, va jag gillar när hösten visar sina vackra färger i solskenet!
 Har precis kollat på Ashton Kutcher i nya 2 1/2 män, se den! Riktigt bra tycker jag. Han blir en bra o läcker ersättare..hihi! 
Idag har jag tränat core och varit hos min sjukgymnast. Han upplyste mig att det snart gått ett halvår sen jag opererade ryggen..! Oj va månaderna gått fort! Jag har nästan svårt att minnas att jag för fyra månader sen, inte kunde gå utan smärta.. Medan jag nu idag knappt känner av ryggen, mycket tack vare att jag tränar 2-3 ggr per vecka.. Så nu ska jag bara keep it up, så får jag hålla tummarna att det håller i sig.
Nu ska jag mysa med min man, som kom hem med en ny choklad överraskning.. åh va go han är, tack raringen! 
Go kväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar