torsdag 27 oktober 2011

Halloween fix

Häx-Princessan?
Idag hade lillfia Halloweendisco på dagis! Mini fashionista som hon är, hade hon stora problem att välja mellan att gå som Häxa eller Prinsessa?!... Men så tillslut valde hon ett mellanting..?! Svart klänning med rosa kjol ovanpå, döskalle strumpbyxor, tiara och halsband.. Vi målade spindlar & spindelnät på ena armen och röda hjärtan på andra..Ja ni hör ju..vilken morgon vi hade.. och ja, jag kom sent till jobbet..haha! Men hon va nöjd och vad gör man inte för dom små godingarna!?
 Ikväll har jag haft föräldrarådsmöte och fullt upp med pumpafix! J och jag hjälptes åt att karva ur pumpan (eftersom han tjatat länge på pappa R, att köpa hem en pumpa..) och det va riktigt lätt! Roligt kvällsfix tillsammans med sonen!
 
 Gröpa ut momentet
 
 Ljuset i och locket på momentet
Tada, Vår fina pumpa!
Nu ska jag packa väska och fixa allt inför morgondagen! För imorgonkväll blir det tjejmiddag med gamla Ihm- tjejerna, mysigt! Vi har delat upp menyn och så tar vi med ingridienser och lagar maten ihop, det är alltid så kul! Jag har efterrätten...mums! Längtar!
Ha nu en fin kväll, vi ses vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar