lördag 26 februari 2011

Utelek på sjön

Vår morgon började med surdegsbröd, det är så enormt gott! Jag tror jag måste lära mig att baka det. 
Vet ni om det är svårt? 
Efter våran rejäla frukost packade vi in längdskidorna och snowracern i bilen och for iväg. Det va skönt att det va lite mildare väder idag, perfekt för några timmars uteliv! Vi åkte till en liten sjö som hade bra längdskidspår, men där fanns också en lekplats och en brant pulkabacke. Perfekt! Jag och lillfia höll oss som vanligt till lek och bus, medans grabbarna skidade iväg. Det va riktigt härligt ute!
Sen blev det ett litet stopp på cafe & klädbutiken Parsleys, som har så fina kläder, smycken och annat. Dom säljer den underbara serien Nougat London som luktar helt ljuvligt! Hamnar direkt på önskelistan!
 
 Massa fina SNÖ smycken, detta bruna armband skulle va så fint på min arm..
Eller denna fina kedjelänk, tänk va fint på armen! åh,vill ha!
Till middag lagade vi lasagne och snart blir det lite chokladmousse till Mellon. Hoppas det är lite bra låtar nu på sista delfinalen..Sonen är fortfarande vaken, ska bli spännande att se hur länge han orkar titta efter vår utedag :-) Hoppas ni har haft en härlig dag! 
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar