måndag 14 februari 2011

Mina hjärtan

 Dessa vackra blommor fick jag av min man idag, tack älskling! 
Jag blir så glad av färska blommor, helt underbart! Jag har faktiskt en man som är bra på att ge mig överraskningar på andra dagar än dom "traditionella" så jag är lyckligt lottad.
 Jag hade ju också fnurlat på en överraskning till älsklingen, jag ville ge honom något extra. För han har ställt upp mycket på mig nu, när jag har och har haft så ont i ryggen.. Han har fått "dra det tyngsta lasset" här hemma..osv.  
Så jag gav honom biljetter till showen "Ljust & Fräscht" ni det den med Lindström & Schyffert. Vi har pratat om att se den nu i vår, men det såldes ju slut så fort.. Men som tur va fick jag tag i biljetter till höstens show, tjohooo!! Längtar som bara den! Han blev jätteglad så det va härligt!
Av barnen fick vi dessa vackra glittriga hjärtteckningar, så himla fina! Sonen hade till och med gjort varsin teckning, en med Hello Kitty och hjärtan till syrran och varsin med hjärtan till oss. 
Fröknarna på dagis hälsade att vi har en väldigt omtänksam son, sötnosen!
 
 Nu ska jag gosa med hjärtat, sov gott raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar