fredag 18 februari 2011

Underhållning


Sitter vid datorn och lyssnar på Filip & Fredriks podcast, herregu´va bra dom är! Säger bara lyssna och skratta! I senaste pratar dom bla. om BB Peter och Agneta, är inte det ett otippat par så säg?! och om deras Facebook poesi..haha! Man blir så nyfiken på vad som egentligen är sanning..  Jag skulle nog påstå att dessa två är Sveriges idag främsta underhållare, alltså Filip och Fredrik.
   Postcasten handlar alltså om Filip och Fredrik som under 30-40 minuter pratar med varandra, inget annat, bara prat. Men det som gör det hela så briljant är ju deras snabbhet och sättet att kunna se på saker ur ett helt annat perspektiv. Sen gör dom det blandat med humor och allvar på ett så begåvat sätt. Det är fruktansvärt bra!
Nu måste jag komma tillbaka till BB, för varför ska Big Brother gå på TV11? vad är det liksom? säger bara scheisse..! Vill ju se BB eftersom jag gillar konceptet och vad det gör med människor, härlig underhållning helt enkelt. Men jag får väll hoppas det går att finna på nätet?
Bild från en härlig picknick i somras
Idag är det ju fredag och solen är framme, underbart vinter väder! Jag ska snart hämta sonen, lite tidigare från dagis och vi ska ha en mamma & son eftermiddag! Vi ska åka ner på familjerelaxen på badhuset, bada och njuta av bubbelpoolen! Längtar sååå!
Sen blir det hem till god middag lagad av mannen och lillfia, jo man tackar!
Ha en underbar fredag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar