tisdag 8 februari 2011

Branting har flyttat in

 
Tada! här är godingen som följde med mig hem idag
 Jag har länge gått och suktat efter en klänning från Branting och idag hittade jag den äntligen och dessutom på rea :-) Jag blev helt överlycklig! Det är en Branting tamara i brunt och med spets, volanger och krås är den i en klass för sig. (enligt mig såklart) Branting har helt underbara klänningar! Otroligt söta och detaljerade men ändå så enkla. Passar lika bra till vardags som till fest. Här är en annan bild från nätet
Nu behöver jag bara ett nytt hus med en walk in closet för alla mina klänningar..haha!
Kram på er raringar

2 kommentarer:

  1. Åh va fin Maria, nu blir jag avis på dig!

    Den är du verkligen värd nu när du får stå ut med din onda rygg. Även om shoppingen inte läker din rygg så gör det gott för själen :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja man behöver ju unna sig någonting fint då och då för att orka..Jag är så glad att jag fann denna på rea! kram

    SvaraRadera