tisdag 15 februari 2011

Lite om mig

Tänkte att ni kanske vill lära känna mig lite bättre? Här kommer lite frågor som jag hittade på min vän Annas blogg..

* Hur gammal är du om fem år?
Kommer alltid vara 30 +  :-)
* Vem var den sista du träffade?
Barnen
* Hur lång är du?
165 cm
* Vilken var den senaste film du sett?
Eat, pray & Love (Lyckan, kärleken och meningen med livet) Rekommenderas, mycket bra!
* Vem ringde du senast?
Min man
* Vad är dagens planer?
Leka med dottern, som är hemma med mig idag.
* Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Spelar nog ingen roll, men det går snabbare att sms´a
* Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta
* När såg du senast din mamma?
I förrgår
* Vilken ögonfärg har du?
Blåa med lite brunt i mitten
* När vaknade du idag?
vid 8 tiden av lillfia som sjöng bredvid mitt ansikte, sötis!
* Vilken är din favoritplats?
Hemma och på ön (mammas & pappas skärgårdshus utanför Vaxholm)
* Vem fick dig att skratta senast?
Lillfia, hon säger så himla roliga saker! Igår klämde hon ihop sin pappas haka och sa -Pappa, du har en rumpa i ansiktet! :-)
* Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jag har en hel del hemma hos föräldrarna..nostalgi :-)
* Har du stationär eller bärbar dator?
stationär, men jag skulle behöva köpa en bärbar..Men surfar från iphonen.
* Sover du med eller utan kläder på dig?
I trosor
* Hur många kuddar har du i sängen?
Jag har två
* Hur många landskap har du bott i?
 Stockholm, Västmanland och Uppland
* Har du någon gång spytt på fyllan?
Eh..ja, när jag va ung och oförståndig..
* Är du social?
Ja
* Vilken är din favoritglass?
Allt med choklad, nötter & kola
* Tycker du om kaffe?
Nej
* Vad dricker du till frukost?
Tee´ och juice (om det finns hemma)
* Tycker du om att mysa?
Alltid!
* Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja
* Vill du ha barn?
Har redan två
* Kan du några andra språk än svenska?
Engelska & italienska
* Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, två veckor efter att min dotter fötts..
* Föredrar du havet eller en pool?
Både och
* Vad spenderar du helst pengar på?
Barnen, kläder och inredning
* Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Frukost
* Vem är den roligaste människan du känner?
Min man och barnen
* Välj ett ärr på din kropp?
På magen, efter två kejsarsnitt
* Vart togs din profilbild för din blogg?
Hemma hos hjärtemamman, en rolig utekväll!
* Kan du byta olja på bilen?
Fylla på-ja. Byta - näh, då måste man väll in under och krypa...?
* Vilken var den senaste bok du läste?
Aldrig fucka upp av  Jens Lapidus
* Läser du dagstidningen?
Ja, på nätet
* Prenumererar du på någon veckotidning?
Mama

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar