onsdag 23 februari 2011

Skridskoåkning & pyssel

Idag jobbade min man kväll, så då passade vi på att ha barnen hemma och åka till ishallen. J va lite vinglig på skridskorna, han är ju nybörjare, men efter ett tag släppte han och stapplade iväg. Lillfia och jag hejade på vid sidan om. Sen blev det lunch i centrum och en hejdå puss till mannen..
Eftersom det är sportlov nu där jag bor, så hade biblioteket Dinosauriepyssel, så jag och barnen fortsatte dit. Barnen pysslade, klippte, klistrade, ritade och jag hade nog minst lika roligt som dom! 
 Det blev flera fina dinosauriedjur! Lillfia ville hellre göra en kung, en prinsessa och deras gemensamma drake..så då blev det så. Vi har haft en riktigt mysig dag!
En helt annan grej, har kollat lite på Big Brother och det kan nog bli skojigt! Och håll med om att Gry bara blir hetare för varje program hon gör! Wow vilken pingla!
Nu har det blivit onsdag, måste i säng nu..Sov gott vänner!

2 kommentarer: