fredag 30 augusti 2013

Tjejmiddag & simhallen

 Igårkväll åkte jag in till Stockholm till Ihm kompisen, Anna som hade tjejmiddag..!
Maria och Jana (också Ihm kompisar) kom dit och vi hade delat upp middagen. Så Maria bjöd på kycklingspett på salladsbädd till förrätt, Anna bjöd på pestokyckling med pasta o underbar sallad..! Sen hade jag gjort en hallon och vitchokladpaj..! Recept finns på bloggen, klicka här. 
Hallonpaj & latte..svårslaget..!
Vi snickelisnacka hela kvällen, så himla mysigt..! Så man va lite seg, när lillfia väckte mig imorse..alldeles för tidigt. Efter jobbet hämtade jag barnen o åkte till simhallen..! Lillfia va jätteduktig o tog sitt första simborgarmärke, Baddaren..!
Sonen tog också märken, silverhajen o nån guldfisk tror jag.. Otroligt stolt mamma..! Så va det också jättehärligt att ligga o njuta i bubbelpoolen..
Mannen fortsatte att måla lillfias rum, himla bra! Sen åt vi fredagstacos & fredagsmys off course..!
Ha en himla fin helg vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar