tisdag 13 augusti 2013

Sol & nya naglar

Idag väckte Lillfia mig genom att dra upp min rullgardin o ropa " hoppas det är sol idag!".. Hihi! Så hon verkade piggare iaf.. Sonen åkte med mormor & morfar ut till ön igårkväll, som vi också skulle ha gjort om hon inte fått feber.. Så han har badat & haft det skönt! ( ja, jag är avis ;)
Men jag har iaf suttit i solen lite idag..! 
Jag har köpt startkitet från Depend, kunde inte motstå längre.. ;) Jag har kikat på det länge, hoppas det är så bra som alla säger. Det va lite svårt bara att få bort mitt shellack, som setat som berget, en hel månad. (riktigt bra gjort) Men det gick till slut o sen gjorde jag nytt.
Har köpt två färger, Romantic pink &  Purple Sparkle. Efter lite trix fick jag nog till det, men det krävs nog lite mer träning.. Jag tyckte inte färgen blev så rosa, väldigt svag som ni ser. Men nu återstår att se hur länge det håller.. ;) 
På kvällen fick Lillfia feber igen.. Hon klagar även på ont i halsen, inte bra.. Får se hur hon mår imorgon.. Vill ju att hon blir frisk nu, så vi kan göra nått roligt ihop..! 
Nåja, nu lite SOA avsnitt, sååå spännande!
Kram vännen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar