lördag 3 augusti 2013

Bad & Spa

Jag började dagen med att gå till Spa avdelningen, ja efter frukostbuffen alltså ;) Jag fick nämligen foambath, peeling & massage av familjen igår..! Tack! Så det va väldigt spännande..Jag fick ligga på en stor varm sten i Hamam (det turkiska badet). Sen kom en kvinna in o stänkte varmt vatten på mig o skrubbade mig, från topp till tå..! Stänkte lite mer vatten.. Sen skummade hon in mig tills jag fick skumsmak i munnen..;)  Så masserade hon in skummet, himla härligt o annorlunda! Och så lite mer vatten på mig, flera gånger. Sen fick jag vila..;) Efter det var det dags för massage, hon va så snabb me sina små händer o oljan överallt, men det va sååå skönt..! När hon va klar sa hon bara -your back (ryggen) not good.. Hmm..va rätt hon har. Så jag fick special price på massage imorgon, så ska hon fixa mig..så gott hon kan ;)
Men Turkiskt spa va riktigt härligt..! 
Jag va med på vattengympan idag & sen även ett corepass, otroligt tufft i 40 graders värme..! ..så jag lär somna ovaggad.. ;)
How you doing..?! 
Lillfia har målat på en t-shirt idag o fick sen hämta den & diplom på stora scenen, nu på kvällen.. Om hon va stolt..! Så modig ;) Sen gjorde hon även ansiktsmålning, så mysigt alla grejer dom ordnar på kids club..! 
Mannen fick också hämta diplom, då han vann dagens Dart tävling, för andra gången..! (Jag kom trea igår!)
Sen har vi badat massor, off course, annars fixar man inte värmen..! 
Gonatt fina vänner

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar