onsdag 21 augusti 2013

Färska kräftor premiär

Tredje dagen på jobbet efter semestern..o jag är trött som 17´on..När ska detta vända..? Det märks att min hjärna inte riktigt fått upp jobbtempot än..hihi!
När jag o barnen kom hem, lekte vi på baksidan. Lillfia o jag lekte med en boll-kast-fånga leksak, en slags bolllek..det va roligt! Sen gosade vi lite med våra tomater o hoppas att det kommer flera..!
Mannen kom hem med baguette, vällagrad ost och färska kräftor..! Åh, va gott det va..! Slörp o smask..o vips, så va dom slut...hihi!  Lillfia åt hon med, men vi hade även lite tacopaj, så alla blev mätta (sonen vågade inte prova..). Måste äta mer kräftor nu medan de finns, såååå himla gott..!
På kvällen har jag varit o provat på ett Latin Power pass, himla roligt! Blandning mellan dans, skaka rumpa o vanlig aerobics..svettigt men skoj! Så nu är jag galet trött..
Sköt om er fina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar