måndag 12 augusti 2013

Cykeltur & hemmamys

Jag var för trött för att blogga igår, sorry, men vi åkte hemåt från Skara. Inte så mycket att rapportera :-)Stannade o fikade hos mina föräldrar, mysigt att träffa min goa farmor som va där! Sen städade vi ur husbilen o lämnade tillbaka den. Det va härliga campingdagar, jag började gilla det! Men jag tror inte jag skulle klara av att bo så en hel vecka?! ..hihi! Men jag är väldigt glad & tacksam, att vi fick chansen att låna en husbil..!
 
Idag har vi varit på en cykelutflykt till en lekpark och där låg jag i en stor gunga o bara njöt..! Sen cyklade vi vidare till centrum. Jag ville till bibloteket o låna bok två, med Mr Grey..! (femtio nyanser av mörker) Men va jag blev besviken när bibloteket visade sig vara stängt..grrr..Inte bra. Vill ju läsa vidare nu på en gång..! Nån som har ett ex?
Så vi fick cykla hemåt igen, lillfia va riktigt trött påvägen hem o det är inte likt henne..(hon älskar att cykla!)Så hon vilade när vi kom hem, sen senare på kvällen fick hon feber..Inge roligt alls, vi ska ju ha sista härliga semesterveckan nu ju! Hoppas det går över fort på lillfia..! Jag har även tvättat en del, lagat min goda musli o myst med barnen. En härlig dag hemma.
Nu är grabben på fotbollsträningen som har dragit igång igen, som han har längtat..!
Ha en fin måndagkväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar