måndag 26 augusti 2013

Nya naglar & sommarhäng vid glasskiosken

Jag har gjort nya gellack naglar, men använde samma färg, Romantic pink..! Gillar ju rosa..! Har en lila också, men just nu vill jag ha det ljust o somrigt..! Nu gick det mycket bättre att göra gellacken, bra! Naglarna hade växt som bara den, så jag fick klippa mina naglar för första gången på åratal..otroligt!
Jaha, va annars då? Jo, idag har jag haft faste dag, jag har kört igång med 5:2 för ett par veckor sen.(har även gått ner lite..tjohoo!) Det är inte ens jobbigt, så det gillar jag. Två dagar i veckan äter jag max 500 kcal. Så idag åt jag ett ägg till frukost och sen viktväktar gulashsoppa, finncrisp o tomat till lunch..gotteligott!
Idag har det också varit sådär varmt o härligt, som igår! Så jag flexade ut lite tidigare, åkte hem med bilen o satte på mig gympaskorna. Sen gick jag o hämtade barnen o vi stannade på kiosken, så de fick köpa glass..! Himla härligt att få lite mer tid med barnen & få njuta lite mer av värmen som fortfarande håller i sig..!
Lek i linbanan på skolan, glass i solen & läsning för lillsyrran..! Mina fina små korvar..!
Hoppas ni haft en fin måndag, nu har veckan börjat..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar