söndag 4 augusti 2013

På fina stranden i Side

Idag va jag på massage igen, hon körde på som bara den..aj aj..Men det blev bra! Hon använde Hot Stones ( varma stenar) det va nå nytt, skönt! Sist av allt, så stod hon typ på min rygg..då knakade det en hel del.. ;)
Så på förmiddagen va vi vid poolen o efter lunch gick vi till stranden..! Det tog bara 10 min, men i 44 graders hetta är a l l t jobbigt.. ;)Där va det jättefint där o vinden fläktade, skönt! Men vilken hetta..! Vi badade o flöt i det varma vattnet..! (30? Grader typ..)  Så härligt att bara sitta i strandkanten o känna på sanden & vågorna.. åh va jag njöt..! 
Sen gick det gratisbus till hotellet, som vi tog hem..skönt eftersom vi alla va trötta..
Det va turkisk buffé ikväll, så det blev god kebab till middag..! 
Hoppas ni har det bra, kram


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar