lördag 31 augusti 2013

Bio & myskväll hos vännen

Underbart med lördag..! Även om denna va regnig..
Men jag o barnen åkte till kista C o gick på bio..! (mannen skulle iväg på herrmiddag) Vi såg Dumma mig 2 och den va rolig..! Barnen skrattade massor..sötnosarna..! Jag shoppade lite fler depend gellack, en vit färg, en scarlet & en violet, så härligt..! Vill göra nytt nu.. Sen blev det lite kläder shoppat till barnen.
Efter bion blev det middag hos goa vännen Lisa..! Tack fina du! Hon hade gjort massa tacos mys..! Sen en helt underbar schweizernöt mousse..! Åh, va mätt jag blev..! Så gott..! Vi kolla på tv o bara mös i soffan, barnen roade sig med disco o annat bus..!
En himla mysig lördagskväll.. Nu slappar jag i soffan med en film..
Sköt om dig fina vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar