onsdag 13 mars 2013

Smygfotat kidsens mello

Lite mörk bild, men mina sötisar hade lite mellodisco o nyfiken som jag är, smög jag in med mobilkameran o fotade..hihi! Dom va så himla söta, mimade till Copacabana..godingarna! När man har varit hemma o gosat med dom i flera dagar, så blir det ju lite extra saknad när man går o jobbar igen..
På jobbet gick det bra, allt flöt på, hann med det jag skulle, skönt. Det handlar ju bara om att göra så gott man kan, jag kan liksom inte trolla med knäna. (Så är mitt mantra hela dagarna, eftersom vi har hutlöst mycket att göra nuförtiden..)
Jag vet att jag är lite sen, men oj va fina dessa sneaker är! Hade jag några tusen över, skulle jag slå till direkt på dom svart vita pjuksen..gaaah, va snygga!
Come to mama..!
Snart dags för greys, härligt..!
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar