söndag 17 mars 2013

Shopping & biokväll

Igår va jag i kista C o shoppade lite, jag hittade en svart vårjacka, en vårjacka till sonen, snygga adidas skor till lillfia o en bikini från Triumph. Roligt att se att lillfia vart riktigt glad över skorna!
Sen på kvällen va jag med goa grannen Lisa & hennes kompis Lena på bio, vi såg den här snyggingen..
Johan Falk kodnamn Nina, va väldigt spännande! Det va en himla mysig tjejkväll..!
Idag har jag bakat långpannebröd, varit ute i solen med lillfia & städat bland barnens urväxta kläder..En härlig söndag, som den ska vara.
Det tråkiga är bara att sonen fortfarande har feber och även öroninflammation..det är hans sjunde dag med feber, helt galet..! Så han måste vara hemma imorgon igen, så trist! Hoppas verkligen han är bättre imorgon..För annars vet jag inte vad vi gör..vabb hur länge som helst..Så tugnt med detta ständigt dåliga samvete o att man kommer efter på jobbet..Vi ska försöka lösa morgonens vabb med hjälp från mannens syster, får se hur det blir..
Nu ska jag laga lite pastamiddag.
Hoppas ni har haft en fin helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar