lördag 23 mars 2013

Äppelpaj & Earth hour

Idag har vi tagit det lite lugnt eftersom familjen varit krassliga länge..Men nu böjar iaf min pencillin kicka in, så jag känner mig lite bättre, men jag hör tyvärr jättedåligt..inte kul..! Sen har den också en läskig biverkning..yrsel..Så jag svajar till lite emellanåt..usch..
Lillfia ville börja påskpynta idag, så hon satte i påskfjädrar i riset, hon valde färgerna själv som ni kan se..hihi!
Sen har vi bakat en äppelpaj för mannens föräldrar kom över på fika o firade sin son..! Sonen o farmor spelade kort o han fick lära sig vänd 8, kul! Lillfia va iväg på kalas hos en dagiskompis o sen följde grannkompisen med oss hem, vi spelade diamanten & sen röjde dom till melloskivan..som går hett här hemma..hihi! Till middag blev det färsk panerad rödspätta med mos, smarrigt! Nu har vi släckt alla lampor o tänt massor av ljus..!
För ni släcker väl ner nu på Earth Hour!?
Det är ju viktigt att vi skickar en signal nu, för vi måste ta bättre hand om vår planet..!
Ha en mysig ljuskväll vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar