torsdag 21 mars 2013

Minns ni det första pojkbandet?

Jag gillade verkligen New Kids on The Block när det var hett.. och jag va typ 14 år..hihi! Men nu har dom tydligen släppt nytt och jag måste säga att det svänger..! Kolla här!
Får lite flashbacks från en tågresa i början på 90 talet, från småstaden upp till Stockholm..Ett gäng tonåringar som alla va uppklädda i nyinköpta Lewisjeans och NKOTB t-shirts..Vilken syn! Ännu roligare är att vi stod i timmar utanför Hotel Sheraton där dom små pojkarna bodde, bara för att få en liten skymt av pojkarna..! Men det blev bara foton tagna på deras biffiga livvakt..haha! Men jag minns att jag va helt tagen av konserten efterråt iaf..Åh, hemska men ändå härliga tonårstid..
Jag kan inte lägga in detta klipp heller, men om ni vill skratta lite, så klicka här..!
Idag va sonen feberfri igen, härligt! Mannen va hemma på förmiddagen med honom och jag arbetade hemifrån på eftermiddagen. Så han har vilat och sen lekt lite med grannkillen. Så imorgon ska han försöka gå på skolan, så vi får hoppas det går bra..Han har ju missat massor.
Nu ska jag prata lite med mannen som precis kommit hem från jobbet för han fyller faktiskt år idag! Grattis älsklig! Men vi firar honom imorgon, eftersom småkorvarna sover nu..
Ha en fin kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar