torsdag 28 mars 2013

Påskkärringen har dragit till Blåkulla..

Glada goa påskbarn.!
Idag har jag jobbat hemma o bara halvdag, så skönt..! Medan jag jobbade. målade lillfia massa påskkort..! När skolan slutade åkte vi o hämtade brorsan o åkte vidare till barkarby. Där böt vi lite kläder o shoppade lite nytt nagellack till mig..!
Fina härliga färger i vårkollektionen från IsaDora, skulle gärna velat köpa allihopa..! Men det ljust gråbruna Macchiato föll jag för direkt. En diskret och sofistikerad färg, som också har ett fint silverskimmer..!
Isadora macchiato -love it
Sen köpte jag även ett annat nagellack som var ljuslila, på h&m, härligt med lite vår på naglarna iaf.. Nu när värmen verkar ta l å n g tid på sig att komma...
På kvällen gick lillfia påskkärring med grannbarnen..! Hon hade med sig sina fina målade påskkort o de fick en massa godis.. En lycklig liten tjej..!
Ha en fin påskledighet härliga vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar