tisdag 12 mars 2013

Jag ser ljuset

Idag har det börjat vända..äntligen.
Jag har ingen feber längre o hostan har blivit bättre..Helt otroligt hur däckad jag har varit.. Men imorgon tänkte jag gå till jobbet, där jag nu översvämmas med jobb..eftersom jag inte har nån backup, när jag är sjuk. Men jag har jobbat lite hemma, så jag har kollat lite mail osv. Jaja..de tar vi tag i imorgon.
Barnen är fortfarande sjuka, feber o hostar.. Så jag har vabbat i två dagar men nu får mannen ta över.. Usch, känns inge vidare att se dom dåliga..Men dom ska väll förhoppningsvis bli bättre dom med.. Vi har tittat på Sammys Äventyr 2, den va rolig! Sen har vi spelat spel o myst..! Men det blir ju mycket tid i soffan när man är sjuk, så är det ju..
Nu ska jag kolla vidare på The following, bra serie!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar