måndag 9 januari 2012

Yes, jag vann!

 Jag vann Maroccan oil på Maria montazamis blogg! Tjohooo va glad jag blev!
Jag har aldrig använt det själv men läst mycket om det på bloggar, ska tydligen vara toppen för håret! Har ni använt det eller känner ni till det? Så nu väntar jag med spänning på post från Maria..hihi!
Idag har jag varit toktrött och seg, visst det är ju måndag..efter långledigt.. Men det beror mest på att min natt blivit störd av sjuk son och sjuk man...Men hoppas dom kryar på sig snart. Kylan slog till imorse, minus tio grader.. men jag välkomnar den OM det gör att snön kommer snart!? Please....!?
Jag drog på mig termobyxorna och gick på powerwalk med grannen, friskt! Men det vore nog enklare om det fanns träningsbyxor som va fodrade, finns det nån som vet?
Sköt om er vänner, måste nog komma i säng snart..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar